//Galaxy
//Galaxy
SEBENTAR KE PERAK
Monday, March 5 | 1:20 PM | 0 Galaxy(s)
Pada 2 Mac 2012 , aku p Perak . Memang sat ja p sana . Semalaman ja . Mama aku ajak p semata-mata nak p rumah bakal kak ipar aku . Lagipun dah janji , kena la p . Perjalanan p sana diiringi dengan hujan yang sangat lebat . Mak aii , lebat sungguh-sungguh tambah dengan angin kuat pulak . Serupa ribut . Tapi alhamdulillah , kami selamat sampai jugak . Kira-kira pukul 9 malam . Lepas je makan , aku terus melepak dalam bilik and tidur . Mama sembang dengan bakal besan dia sampai lewat malam .

Esok tu , aku bangun ja . Depa pakat duk riuh . Keluar tengok rupanya riuh pasal ada ULAR SAWA . Habis ayam-ayam dia makan . After that , bomba sampai and tangkap ular tu . Besar jugak la . Ada besar lengan kut . Lepas basuh muka and apa yang patut , aku sarapan pagi dulu . Aku try nak sembang dengan bakal kak ipar tu . Tapi dia tu pemalu sangat . Aku nak sembang pun tak pandai . Sekali dengan aku jadi bodoh . Cemuihh aku orang yang duk buat malu sangat ni . So , aku masuk bilik tidur lagi . Aku bangun ja terus makan tengahari . HAHA . Aku ni memang tetamu yang kurang ajar . Lepas ja makan , siap-siap and kami pun berangkat balik PERLIS .

Memang sekejap gila la kat sana . And BORING . Menyesal pun ada ikut . Kalau tak duduk kat sana lama . Tapi disebabkan kawan mak aku tu ikut and dia ada hal . Kena la balik awal . SHITT betui kawan mak aku tu . Dah la tak sempat nak berjalan area Perak tu . That's it lawatan sebentar aku ke PERAK !

Labels:


<< | >>