//Galaxy
//Galaxy
SOMETHING SPECIAL
Thursday, March 1 | 10:09 PM | 0 Galaxy(s)
Hai ! Lama jugak laa aku menghilang . Aku cuba asingkan diri dari semua orang . Memang susah . Susah nak ubah diri kita . Bila aku dah buat , baru aku tau . Semua tu susah . Aku cuba ubah diri dari seorang yang boleh dikatakan HAPPY GO LUCKY GIRL kepada seorang yang pendiam and tak bergaul dengan orang . Aku tinggalkan kawan-2 and my only SIKEMBANG . Aku buat tu semua bukan saja-2 . Just need some spaces to think about what i want in my life .
Now , i feel better . Yaa , walaupun tak sepenuhnya . I'm so sorry to all my friends especially SIKEMBANG . Thanx sebab banyak sangat hang dah bersabar dengan aku . Aku ni banyak songeh na ? Tapi suka hati aku laa . Aku kan KAK . HAHA . Aku ada something special untuk hang . Aku dah upload kat FACEBOOK . Nak upload kat sini lambat . Cirit aku tunggu tau . KLIK SINI ! SELAMAT MENONTON :) Just a special simple video :) DENGAN INI , I WILL BE MYSELF AGAIN !

Labels:


<< | >>