//Galaxy
//Galaxy
SPECIAL REQUEST !
Friday, May 4 | 3:30 PM | 2 Galaxy(s)
Tiba-tiba aku gedik nak buat special request. Yelaa, request untuk birthday aku ( 6 Julai ). Promote time!  Tak lama dah weyhh! 2 bulan ja lagi genap umur aku 18 tahun. Dah buleh jadi bini orang dah woii! Request siap-siap. Sempat la untuk sapa-sapa yang nak bagi aku present. Haha. Macam yang ada ja orang nak bagi. Lantak la. Nama pun request and belum tentu nak dapat. Okay, nak tau tak request aku apa? 
1. Aku nak boypren sorang buleh? 
Takmau yang handsome sangat. Tapi still ada rupa laa. Haha. Takmau yang jiwang tapi sweet. Yang penting ikhlas terima buruk jahat aku.
2. Aku nak teddy bear monyet yang besar buleh?
Menatang monyet ni dah lama aku nak. Nak beli sendiri buleh tapi nanti takda la 'special'nya kan? Aku duk geram kat monyet ni lama kut. Tambah tambah yang besar dari aku tu. Aishhh!
3. Aku nak cupcake buleh? 
Kali ni nak cupcake. Bosan la asyik makan kek biasa ja. Lagipun cupcake ni comel. So cute miut laa.
**Yang ni ja kut yang aku nak. Takmau request lebih lebih. Tapi ada satu lagi. Aku takmau diraikan dengan telur dan tepung. BUSUKKKK ! Wish pun dah kira berharga. I will appreciate :)

Labels:


<< | >>