//Galaxy
//Galaxy
FRIEND
Friday, February 28 | 3:36 PM | 0 Galaxy(s)
Bila sebut 'friend' with or without 's', aku rasa semua orang faham. Bohong la kalau someone tu mengaku yang dia tak dak kawan. Orang yang tak dak kawan ni bagi aku..... Sumpah! Confirm dia ni kind of weird person. Takkanlah tak dak kawan langsung even one? Aishhhh, are you kidding me? Sebab tu kawan merupakan antara orang yang penting dalam hidup kita. Selain family, most of our problems kita story mory kat kawan kan? Hidup aku kalau tak dak kawan, something was wrong with me. It doesn't mean aku anggap kawan penting daripada family. Of course family is number one in my heart. Wahh! Gitu kau jah. Kalau tak dak family dah macam mana pulak aku dapat kawan. Takkan aku jumpa kawan dulu lepas beranak. Kan? Apalah. Celik celik mata jumpa kawan terus. Perghhh! Kemain kau jah! Actually kawan-kawan aku ni 'something wrong' termasuklah aku. Everytime dengan depa, kalau tak gelak besar memang tak sah. Gaduh? Tak larat nak bergaduh dah dengan depa. Habis, nama pun kawan. Tak gaduh tak power ahh. Well, that's my friends and they will always be my friends.


FRIENDS

<< | >>